Då var det helg!


Jag har tagit mig igenom en oerhört produktiv vecka på jobbet. Högt tempo trots en massa märkliga inslag och insikter i mitt privatliv. Känns som om jag har färdats 2 år frammåt med tanke på alla insikter på bara en vecka.
Både bra och dåligt, men mest bra. Jag tycker om att komma frammåt. Lära sig något på vägen är väl det viktigaste och det känns det som om jag har gjort. Insikternas vecka med andra ord.

Ikväll så ska vi ha fest för min storasyster Dilsa på allvar :)

Med tanke på att vi förlorade mormor i förrigår så ska det bli skönt att bara sitta ner
(familjen) och få reflektera lite. Samtidigt så vet jag inte hur mycket reflekterande vi hinner för Astrids pappa ska vara barnvakt, och då han
jobbar natt så måste jag vara tillbaka hemma kl halv tio.

Hoppas i alla fall att min storasyster Dilsa kommer att gilla sin kväll.
Det känns som det viktigaste.

hugs

d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0