Jag älskar hösten..

Hösten har alltid varit min favoritårstid. På hösten så umgås jag med familjen och vänner.
Större delen av barnaskaran, plus svågrar fyller år Oktober och November.

Astrid och jag har hängt en hel del i Parkerna runt stan och myst.

Igår kväll så var jag en sväng på Dilsas surprisefest som Torbjörn hade ordnat. Hon fyller egentligen den 10 okt och
då hade vi en mysig middag med familjen. Igår var det jättefest. 80 bjudna gäster på gamla Videgårds.
Erik Videgård hade planerat maten tillsammans med min svåger. Då dom är otroligt duktiga på mat, så fick vi njuta i fulla drag. Jag tror aldrig jag har varit i ett rum med så många fantastiksa talare.

Expressenredaktören höll ett otroligt roligt tal och avslutade med att ge henne "den enda löpsedeln som tryckts på kurdiska i Expressens historia". Min syster är en oerhört älskad och beundrad kvinna av många och det märktes av alla som höll tal och som hade åkt ifrån både NY och Milano för att komma på festen. Ja hon är extremt hatad av några få också, men vissa ska man känna sig smickrad av att vara illa omtyckt av som hon ibland säger ;)
I agree..

Förutom det faktum att hon är en otroligt skarp kvinna, vass penna och debattör, så är hon också en underbar syster.
Hon står alltid upp för mig. Hon är rak och säger vad hon tycker, ibland även när man inte har bett om det. Men jag vet alltid att hon bara gör det för att hon älskar så högt. Familjen betyder allt för henne.

Ibland, väldigt sällan nu för tiden, så ryker vi ihop, men det är alltid små brasor som vi släcker ut fort och löser.
Stort Grattis världens bästa storasyster (ja delad plats med Dilber då så klart).

Här kommer lite blider ifrån familjemiddagen då Dilsa fyllde år.. har dessvärre inga bilder ifrån igår.
Men även bilder ifrån när en av mina bästa vänner Mattias (och min A&R från Warner Music) sedan 15 år tillbaka.
Han och hans söta dotter var här på  mysmiddag.

Även bilder ifrån ikväll då Kristofer kom över för att hjälpa mig med några kartonger som skulle ner i källaren och middag med mig och Astrid.

Astrid passade på att busa ordentligt med sin pappa och leka frisör med honom..

hugs
d

Dilsas födelsedagsmiddag hemma med oss (familjen).




Astrid gungar i parken..









Hollydoll i parken..






Mattias busar med tjejerna till deras stora förtjusning..






Mammas lilla teaterapa kör sin minfest...






Och leker frisör på pappa, bäst han är riktigt snygg när han ska ut och jaga bovar inatt på jobbet..









gn macken..



d



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0