Det går över...

Är något som jag har sagt högt många gånger det här passerade året. Oftast lite skämtsamt, ibland med glimten i ögat men också för många gånger med blicken i horisonten.

Ord som fungerat som ett magstöd. Med lite livserfarenhet så vet jag att man inte ska fixera sig för mycket vid motgångar. Kanske har jag blivit FÖR bra på att mentalt ställa mig in på att det kommer fler tåg.
Jag tar ingen skit från någon faktiskt. Jag tror ju att det finns något fantastiskt runt krönet. Alltid. Ibland vet man inte vad, men det har visat sig vara rätt varje gång för min del så jag litar på det. Så om ni känner er oroliga i dimman så..


mina vänner..

det går över. Håll hårt i det som är underbart, allt annat går över till slut.

d

Kommentarer
Postat av: Sara

Hmmm.. Om man bara kunde tänka som du men det har jag inte klarat av än.

just nu lite svajjigt men det går väl över.



Längesen jag kikade in här..

Ha det gött

2009-10-29 @ 23:01:03
URL: http://charliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0