Saknad..

Är det något man måste lära sig att leva med?


hugs

d

Kommentarer
Postat av: Roberth

ibland måste man. för så ser den verkligheten ut.

i andra fall inte. där kan man välja. Saknad är vackert till en viss gräns. sen börjar den nöta och göra ont. inte bra.



din vän

2010-04-29 @ 08:32:23
Postat av: L

För det mesta växlar föremålen för vår saknad, men nästan alltid saknas oss något (eller någon). ...Jag vill tro att längtansfyllda känslor gör att vi uppskattar livet desto mer och går framåt istället för att stanna i vårt trygga skal. Skulle vi aldrig sakna skulle vi inte leva lika mycket, tror jag.

2010-04-29 @ 21:58:10
Postat av: Janne

jag tror inte att man kan lära sig att leva med det, har försökt i något år men det blir bara värre. hur länge har du försökt? Ha det bäst.

2010-04-30 @ 23:43:07
Postat av: Mie

Jag tror inte att det är något man ska behöva lära sig leva med. Däremot är det något vi alla måste lära oss att hantera på bästa sätt.

Efter ett och ett halvt år utan min man, som studerat på annan ort, har jag lärt mig det. Det har inte varit lätt, men vi har lärt oss med tiden. :)

2010-05-01 @ 11:12:38
URL: http://mies.webblogg.se/
Postat av: Tonto

Jag saknade kanelbullar för ett tag sedan.

Gick och köpte.



2010-05-02 @ 01:27:28
Postat av: dilba

Tack för fina svar..

Jag tror dessvärre att sorg och saknad är en del av livet. Det är oundvikligt.

kram

d

2010-05-02 @ 10:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0