Fan..

..asså.. Jag tror att jag har hittat min blå blomma :)

Fast får nog se till att åka till Gotland den här sommaren och ta reda på ifall det verkligen är den.
Googlade den igen och såg några andra bilder på den och det kan vara så att det är just den jag letar så
febrilt efter.

Den här veckan är Astrid hos sin pappa. I helgen så åker vi till Riga med jobbet. Ska bli kul.
Måste nog införskaffa bil snart, trött på allt skräp som måste kastas på vinden och källaren, då jag
inte kan tömma dom kartonger jag har hemma och lägga normala saker på förådsutrymmena.

Organiserad hemma jag? Eh.. nä. Jag är bättre på att jobba och sånt.

d

Kommentarer
Postat av: Linda

Nä nu börjar jag bli nyfiken på den där blomman :) Snajs med Riga! Jag kör Malta om två veckor. Kram

2010-02-15 @ 22:27:16
URL: http://sonnvik.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0