Lunchstängt.

Jag lägger ner för mycket tid och energi på dålig energi ibland.
Jag hatar folk som ger upp för lätt, men det resulterar ibland i att jag stannat för länge i
situationer som man bara borde släppt och gått vidare.

Svår balansgång det där. Man vill gärna tro..
Trots tydliga signaler på att saker inte är som det ska,
någon liten nagel som alltid sitter i ryggen.
Någon känsla som säger ifrån som man undviker och ignorerar.

Instinkterna är nästan alltid rätt.
När det känns som om något inte stämmer så är det oftast så.
Barn lyssnar på sina instinkter, vi vuxna rationalierar bort dom.

Som ni märker så analyserar jag en del.
Inte så mycket till vardags egentligen men
med jämna mellanrum så kommer det..

Det är väl det som gör mig till en bra kompositör antar jag.
Inget dåligt som i slutänden inte för med sig något bra.
Eller hur ;)


d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0