Nytt år hejja.

Året har börjat bra. Jobbet är i full gång och nu är det bara resultat som gäller. Som alltid i mitt yrke.
Jag spelade in en låt som jag hörde. La lite sång på den bara för att jag gillade den och faktum är att jag kanske kör på det. Vi får se.

Linda och Christofer var här och hälsade på med Merlyn och Morgan. Hela söta lilla familjen kom över. Hur mysigt som helst. Jag köpte Thai då jag var latast i Sverige den kvällen. Christoffer och Astrid hittade varandra direkt. Det var kärlek där direkt. Sen byggde dom koja och hade lekstuga hela kvällen. Inte nog med det, när hon skulle sova så var inte mamma som gällde utan Christoffer som skulle läsa för henne.

Jojomensan. Han somnade själv där inne tillsammans med hundarna.
Linda och jag satt och flummade som vanligt i vår mystillvaro ihop. Jag var dock väldigt seg just den kvällen och hade jag varit lite mer vaken så hade jag varit roligare sällskap, men jag tröstar mig med att jag kanske kan flörta till mig fler hang outs med dom snart igen.

I går kväll söp Andreas åter igen ner mig. Det krävdes 3 hela drinkar (himlar med ögonen). Idag är jag seg, men kommer nog att åka och spela några timmer sen vid sex och försöka sluta tidigt igen.


Christoffer fina koja som han byggde till Astrid.






Linda o Christoffer in full action!






moi i kojan.





over and out.

d

Kommentarer
Postat av: petra

cool stil, dedär med "Dilba" :)

2010-01-09 @ 14:55:53
URL: http://petrraa.blogg.se/
Postat av: anne

kul att komma igång :)

2010-01-09 @ 14:59:10
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha, bilden på Chris, mig & Astrid ser verkligen "mamma, pappa, barn" ut. Du var ett ypperligt sällskap, slöfock till trots. Jag gillar chill. Puss.



PS. Den där låten du la sång på, det låter spännande..? Klart du ska köra på det.

2010-01-09 @ 15:23:42
URL: http://sonnvik.wordpress.com
Postat av: Alihaa

vilken fin blogg du har!!!!



:D

kolla gärna in min

2010-01-09 @ 16:00:42
URL: http://alihaa.blogg.se/
Postat av: Andréa

"2 Glas Dilba " Låter lite som en fiskar historia annars..

2010-01-09 @ 19:52:06
Postat av: moa

"yrke" ?????



vilket är det du syftar på ?????



2010-01-10 @ 11:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0