Helsingborg bjuder på sol.

Jag har haft en hektisk arbetsvecka och tog x2000 ner till Helsingborg igår för att vara konfrencier på "kördraget".
Det var gott om söta små rackare som hade repat, repat och repat. Jag blir bara blödigare och blödigare för varje år när det kommer till barn. Och dessvärre krassare och krassare när det kommer till vissa vuxna ;)
Då det var en tävling (i oerhört mild form, jag vet inte hur många gånger jag sa att man inte kan tävla i musik) så var det några som blev jätteledsna när inte deras kör vann. Jag hade lite svårt att hantera det där som bara gick runt och skulle trösta dom små. Jösses..
Men min kompis Peter följde med och vi hade verkligen super-trevligt. Kom hem idag vid tolv och då var jag rätt mör.

Min kloka bästis Suzanne och hennes guldklimp Elliot mötte upp oss för en glass på kvällskvisten (innan barnen skulle sova). Astrid skrev en lapp där det stod att hon ville ha glass och jag tänkte att det faktiskt inte är sommar året runt. Läge att njuta och hon börjar ju i skolan till hösten. Roligt att träffa Suzy, denna kloka vackra kvinna. Hon och hennes man, har otroligt rolig Engelsk humor och ibland kastar dom ur sig klockren svart ironi. Love it.

Mör som jag är idag, blir det nog sängen tidigt.

hugs

d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0