Elazig i sommar?

Mamma vill att jag ska komma ner till Turkiet i sommar med Astrid.
Jag har inte varit där på många år, och någonstans så kan det vara bra för Astrid att veta vart hennes
mamma kommer ifrån.

Dock är det stekhett där på sommaren. Vi pratar runt 40 grader plus. Ingenstans riktigt att bada osv.
Minns det som barn, hur otroligt varmt det var. Ni vet när bokstavligen ser värmen bölja. På den tiden strök en del äldre med ibland på grund av värmen.

Jag vet också att mina släktingar har längtat efter mig och frågar efter mig och Astrid varje år.

Ett annat alternativ är att åka dit med Astrid en vecka och sen kanske åka till kusten for sol och bad en vecka också.
Sen möjligtvis när hon är med sina pappa och semestrar kanske åka till Vegas.. Who knows. Det jag vet är i alla fall att jag borde bestämma mig snart om något ska bli hackat eller malet.

I övrigt är det jobb som gäller just nu.

hugs

d

Kommentarer
Postat av: Thomas (Silopen)

Så klart du ska åka till Turkiet och hälsa på.

Var tvungen att ta bort mitt Facebookkonto.

2010-03-23 @ 14:55:36
Postat av: dilba

Hej Thomas.

Andra gången du skriver det. Vad har hänt?

d

2010-03-23 @ 14:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0