För bra för att vara sant?

Har haft den känslan ett tag nu.
Man vill liksom inte tro det..
Bara att inse fakta. Jag är en obotlig optimist.
Skulle behöva lite mer på min mer rationella verklighetskrassa sida istället kanske?

Jo, så är det.

Just nu är det väldigt mycket på jobbet. Det som är roligt är att jag känner att jag kan mitt jobb tilräckligt bra
för att kunna göra mitt bästa. Och det är positivt.
En annan sak också. Man ska tydligen planera sin semester nu.. REDAN?!

Allt för logistiken runt ett barn och dagis och allt sånt. Men vad ska man hitta på?
Vill åka bort någonstans eller hyra hus på landet med Astrid. Vore soft.

hugs

d

Kommentarer
Postat av: Andreas

Dags att prova en charter kanske.Bli serverad!

2010-03-11 @ 21:55:53
Postat av: dilba

Hm.. ja kanske. Men jag vill ha med mig någon eller några, tror att det är roligare för Astrid med lekkompisar. Jag tål ju inte typiska charterplatser där det kryllar av gatuförsäljare som kastar sig över en... eller att det är pommes frites till allt man äter. När dom har anpassat maten för mycket efter slaskturister. Mat är viktigt.

2010-03-11 @ 22:00:06
Postat av: Anonym

Helt otroligt!!!!!!

2010-03-11 @ 22:19:00
Postat av: Andreas

Här lär du inte se en enda gatu säljare kan jag lova..Då får du hyra bil



http://www.hotelsviva.com/en/hotel/viva-cala-mesquida-resort/video.html



Och bjuder du med mig så lovar jag att leka med Astrid ..;o)

2010-03-12 @ 01:04:45
Postat av: dilba

Andreas..du måste skämta? Jag skulle inte ens bjuda dig till Enköping på en fika.lol



Alltid spännande när någon helt anonym glider in och skriver.. helt otroligt!!!

2010-03-12 @ 08:09:14
Postat av: Anonym

Det är ju bara jag som skriver.

2010-03-12 @ 14:29:49
Postat av: dilba

lål.. jag tror att jag vet vem "bara jag" är dock ;)

d

2010-03-12 @ 15:25:48
Postat av: Anonym

Vi åker bara glömmer allt och åker lämnar allt och bara är.......

2010-03-12 @ 19:29:59
Postat av: dilba

Tänk hur fantastiska dom orden skulle kunnat vara om det kom från någon som inte var anonym.. en riktig person som verkligen menade vad han/hon sa.. och stod för dom sen. Men är det inte så? Att det oftast bara är tomma ord från någon som helst är anomym?

2010-03-12 @ 19:35:05
Postat av: Andreas

Inte ens Enköping.. Dåligt tycker jag..Och jag driver aldrig.. Det vet du !

2010-03-12 @ 21:13:15
Postat av: Marcus "Pokerpa...

Anna, alltså min fru och jag, våra 3 barn(3,7, och 10) brukar tillbringa någon vecka på sommarn på Ängö i mina svärföräldrars hus vid havet och Bohuslän. De har en lägenhet ovanpå garaget som det hyr ut ibland. Kanske vore något, säg till på fb isåfall...

2010-03-13 @ 00:18:53
Postat av: Anonym

3+2=5



Stort hus.



Inte lägenhet ok?

2010-03-13 @ 02:21:29
Postat av: dilba

Marcus.. Tack :) Ska hålla det i minnet. Bohuslän är oerhört vackert och jag har tänkt många gånger att jag gärna skulle vilja spendera mer tid där, någon sommar. Så kanske..



Stort hus? Jag hade kunnat bo i en skokartong och tyckt att det hade varit mysigt. Men så blev det ju inte. Min trea får duga.

2010-03-13 @ 17:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0