Partyparty..

Jag började dagen igår med att ta mig in till stan och tog en skön kopp kaffe i solen på en ute servering.
Efter det började min låtskrivar session kl 14. Var kreativt, roligt och det blev mycket bra. Alla var glada och nöjda
när vi hade demat låten.

Efteråt åkte jag hem vann en turnering online. Dock en liten turnering men ändå...

Ölänningen hetsade att jag skulle komma in och följa med ut. Så jag tog mig in till stan. Vi dansade och stojade, sen åkte vi hem. Hade en riktigt kul kväll. Det första stället vi var på har jag varit på en gång tidigare men aldrig gått ner en trappa. Sicken miss jag gjorde tidigare. Det var nöten. Bra musik och bra stämning.

I dag har jag varit hyfsat seg. En flipper med en polare och nu hemma med mamma. Humor.. Extremt otippat. Jag surfade runt på FB och såg att en polare hade lagt upp en låt. Blev nyfiken och drog på den. Mamma började plötsligt digga utav bara fan. Med tanke på låten och dess karaktär så kunde jag inte annat än asgarva.

http://www.youtube.com/watch?v=3H30LI5DG-4


Enjoy....

hugs

d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0