Jodå, ibland händer det...

att jag kommer ihåg att även skriva här.
Tack Anna för mjuka varma ord i höstrusket. Yllekoftan på och jag tänker på dig.
Svampskogen är fina grejer. För två veckor sen plockade jag först runt 6kg röd-gul trumpetsvamp och förra veckan
plockade jag drygt 5 kg gula kantareller. Nöjdare kan ingen vara.

Massor av jobb och jag hinner knappt stanna upp och tänka efter, vilket gör mig nästan lite bekymrad.
Men samtidigt så vet jag ju att om jag gör det så kommer jag att tappa tempo och tempo är det sista jag vill tappa just nu. Nu kör vi!

:)

hugs

d

Kommentarer
Postat av: Boppan

Liten sång till er...

(melodi lite "Lucky day" med Springsteen)

"Linda skriver varmt som elden,

Dilba sjunger ljust som solen

Mitt öra det vill bara njuta,

Musiken den får inte sluta

Njut av hennes sång..

gärna gång på gång.."



VILL BARA ÖNSKA ER ALLA 4 EN FIN KVÄLL <3 LENA

2010-10-09 @ 20:23:44
Postat av: Hej Boppan!

Tack söta du.. Vi hade verkligen supermysigt som alltid. Det var gosfest utan dess like och din underbara son charmade min dotter till max som vanligt. Linda och jag förfinade detaljerna i vårt äktenskap och jag mutade henne med chocklad.



Ha det bäst.

stora kramar



dilba

2010-10-12 @ 12:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0