Lyssna på detta... så underbart.

http://www.youtube.com/watch?v=7W3MstMRvJ4



Jamie Woon-Gravity.


Money is time, time is a currency
You and I both now who you're spending yours on
You were the one
You cried for infinity
But you can't have it all
No, you can't have it all

Do I choose to be weighed down by gravity
With these thoughts that I own
Oh, I don't like this feeling of jealousy
It's not what I want

I love a girl who loves synchronicity
Stimulated by nothing more than the meeting of minds
She's all around
She's like electricity
But I can't have her all
No I can't have her all

Do I choose to be weighed down by gravity
With these thoughts that I own
Oh, I don't like this feeling of jealousy
It's not what I want

She refused to be weighed down by gravity
Now she's so holding on
She confided that love it is an energy
She's passed it on,
On, on, on

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Dilba!!!



Jag hoppas att en dag så kommer det finnas en chans att jag får höra dig live och sjunga I'm Sorry och din nya sång från Melodifestivalen!



Du vet, när jag var mycket yngre så var ju småstjärnorna fortfarande poppis. I skolan hade vi ordnat en småstjärnors-kväll. Superpinsamt! men jag låtsades att jag var du! hahahaaaaaaaa, tyvärr vann jag inte. SpiceGirls-gruppen vann.

Din låt, är en stor del av min barndom. <3 Posta gärna uppdateringar om du ska sjunga någonstans! Ska försöka skaffa inträde! :p

Svar: Klart. Som i sommar till exempel. Jag ska spela på Styrsö under Juli månad. kom. kram
dilba

2011-11-15 @ 13:13:10
Postat av: dilba

Hej,

Tack för komplimangen, det värmer!
Jag skriver inte så ofta här längre utan mest på www.pokerlistings.se klicka på bloggar så hittar du mig där.

Ang gig, händer inte lika ofta längre men när det gör det så kommer jag förmodligen att skriva ut det på den bloggen och du är hjärtligt välkommen. Kram dilba

2012-10-10 @ 09:54:36
URL: http://www.pokerlistings.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0