Ja jo.. det var ett tag sen sist kan man påstå.

Jodå, jag var på Styrsö, det var otroligt vackert. Känns som att man är i Italien. Kristallfärgat vatten.. skaldjuren.. solen.. Denna lilla ö har knappt några bilar som kör runt, så folk drar runt i golfbilar, ja du hörde rätt, golfbilar. 
 
Tog med mig Astrid dit, vi fiskade krabbor, träffade helt underbara människor och ville inte åka hem, någon av oss faktiskt. 
 
- Mamma jag vill inte åka hem än. 
- Nej inte jag heller älskling, men din pappa har längtat efter dig och ni ska åka till Borstahusen med farmor tillsammans och ha det fantastiskt. 
 
Sen åkte hon dit och jag återgick till arbete. Lite knas då alla andra var på semester, men man hittar liksom saker att göra så gott det går i alla fall. Lite det som hör till min roll att kunna på ett sätt. 
 
Sen kom hösten och om jag ska vara ärlig så hade jag längat i smyg, inget man vågade säga högt så där, men som jag tänkte lite för mig själv ibland. Undrat. Blir det ett svampår i år tänkas? Och nog blev det det, jag har bara hunnit vara ute 2 ggr och jag hade väl hoppats på mer. Massor av Karljohan till exempel eller finluden stensopp som dom också heter. Inte så mycket Kalle Jay än. 
 
Jag har givetvis tagit massor av bilder också och så fort jag får lite tid över så ska jag lägga ut en del här också för att dela allt det där vackra jag har sett och upplevt. 
 
Hur har ni haft det? Fantastiskt hoppas jag. 
 
kramkalas
 
dilba

Kommentarer
Postat av: Sten-Erik Ottosson

Hej Dilba,
Det där var ju stökiga människor. Kanske en pokergangster? Du har helt rätt. Rätt att stämma dem (absolut) men som personer skall de ha så litet uppmärksamhet som möjligt.
På tal om uppmärksamhet – jag gav Dig inloggningsuppgifterna till min blogg. Har Du några synpunkter?
Törs jag kramas? Du tog ju bort min kram från din offentliga blogg. Men man bör ju inte undertrycka sin sensualitet (eller huuur!). Jag är en utanpå (gammal) och en inuti (ung!).
Ingen avslutning alltså – lämnar oss på glänt (gillar det)

2013-11-25 @ 23:21:57
URL: http://jourdepierre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0