Hon är ruli den där..

Vi ska flytta, Astrid och jag. VI har länge varit på väg. Men innan har hon inte varit riktigt redo för det, nu vill hon gärna flytta och jag skulle må bra av att få en ny fräsch start jag också. 
 
I och med detta så sålde vi och nu tittar vi jag på nya bostadrätter. 
I går kväll fick jag ett meddelande på mobilen från Astrid, som är hos sin pappa den här veckan. 
 
Hon skriver ett gatunamn med utropstecken och infogar ett objektsbild på lyan. 
Hon vill bo där säger hon. Jag tar det lite skämtsamt först och tänkte att hennes pappa hade ett finger med i spelet. I morse kom en påminnelse från henne gällande objektet. Jag skrattade och ringde hennes pappa som inte hade någon aning om vad det handlade om. 
 
Hon har med andra ord sökt lägenheter själv online och hittat den här. 
När jag gick in och kikade så såg det helt ärligt superfint ut. Område fint, check, huset på utsidan fint, check, interiör superfint, check, uteplats och terass på ovanvåningen nice, check!!!
 
Så jag hörde av mig till mäklaren och på måndag åker vi dit och tittar ihop. Men allvarligt, min dotter är NIO år!!
Jag har suttet i flera dagar och nätter ohc letat lägenhet och sen skickar hon den till mig. Här mamma, varsego!
 
Visst vore det coolt ifall vi gillar den och köper den. Då är det hon som har hittat den. 
 
:)
 
Gillart. 
 
hugs
 
dilba

Kommentarer
Postat av: Janne

Men nu blir man ju lite nyfiken, blev det något köp :)

2014-05-09 @ 16:46:45
Postat av: Sten Ottosson

Hur gick det!
Hälsningar
Sten

Svar: Vi var och tittade på den och den var mycket fin. Men läget var dessvärre problematiskt då den låg i en del av Upplands Väsby som blev för långt bort för oss. Då hade jag behövt bil och sitta i bilköer, eller trassla massor kommunalt varje morgon. Nu har vi i stället flyttat till en mysig lägenhet på Södermalm. Det blev bra och vi trivs :)
dilba

2014-06-07 @ 11:52:23
URL: http://jourdepierre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0