Sommar sommar sommaaaaar...

Hej där ute..

I denna underbara sommar så har jag givetvis glömt av att läsa inlägg och kommentarer.
Jag blev så glad när jag såg vad ni har skrivit till mig. Lite som ett paket som man inte hade räknat med.

I dag ska jag åka till Gotland (södra) och spela. Det blir ett gig på ett ställe som heter Magasinet på Hablingsbo (tror jag att samhället hette). Det blir ett litet intimt gig med bara ackustisk gitarr och sång. Utomhus en sommarnatt så känns det roligt att få bjuda på lite närhet. Och givetvis få närhet också till publiken.

Jag var även en vecka i Alicante och bara hade det underbart. Eller rättare sagt i ett litet samhälle strax nedanför Alicante som heter Denia. Hur vackert som helst. God mat, bada, läsa en bok etc. Ja ni vet..

Nästa helg åker jag till skåne och river av några dängor ;) Det är inget större gig utan ett större event där jag deltar och spelar två låtar. Det blir roligt det också.

Vad har ni för er där ute? Jobb? Semester?






kramar

dilba

Kommentarer
Postat av: Alexander

Härligt med Alicante! Spanien är underbart. Jag har "sommarlov" nu, eller rättare sagt slötid innan jag börjar studera i Augusti.. Var i Filipinerna, i Iloilo, för två veckor sen och fick världens influensa när jag kom hem. Men under influensan har jag varit inspirerad och försökt att skriva musik. Musiken jag gör kallar jag "Frustrationsmusik".. eftersom att jag skriker så mycket och texterna alltid är frustrerande. :-)

Spelade in en låt under influensan, som jag kallar "Nosebleed": http://www.myspace.com/565073676



Kram

2011-07-09 @ 17:30:40
Postat av: ave

Tack för en fin spelning, var i Hablingbo igår...

tog lite fina bilder på er o på vårt sällskap..



Söt liten astrid du har



kan man lägga ut bilder jag tog i hablingbo igår...på¨dej o Jimmy ? P facebook

är det ook?

Mvh eva på gotland i Tofta

Svar: Tack själv. Det var superkul. Minns det som igår. kram
dilba

2011-07-10 @ 11:00:14
Postat av: Dilba

Hej båda... Det går bra att lägga ut bilden :)

Kul att du gillade giget, jag hade hur mysigt som helst. Åker hem i morgon :)



Alex, ska bli kul att höra



Kram



Dilba

2011-07-10 @ 16:01:38
URL: http://dilba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0