Hat..

Någon har påpekat för mig att jag inte vet var riktigt hat är. Och det är korrekt.

Nej det gör jag inte. Jag blir arg och brusar upp jag också, men det går fort över.
Men det käns ju som en tråkig väg att gå.. Hat är en infektion, en sjukdom med många ansikten antar jag.
Som i sin tur bildar nya sjukdommar och mönster som måste vara oerhört svåra att ta sig ur.

Det finns sånt som jag hatar. Som pedofiler till exempel. Och den känslan är jobbig som fan.
Det blir nattsvart. Jag förstår det inte när jag läser om Josef Fritzl till exempel. Det är jobbigt att känna så.
Jag blir fylld av hat och negativa känslor då. Men från det till att gå omkring och vara fylld av hat hela tiden..
där har jag inte varit och vill inte gå.

Om någon kom in och gjorde mitt barn illa på ett sånt bestialiskt sätt eller min familj så skulle det självfallet ske per automatik.

Hat är negativa känslor och negativ energi. Jag strävar efter positiva känslor och positiv energi så gott jag kan.

dilba

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är en av dom mest positiva och glada och roligaste personer jag känner så skit i den där jävla Helene eller nåt skriver hon är bara en stor jävla bitterfi...



Anar en viss avundsjuka oxå.



J

2009-12-28 @ 15:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0