Wow...

Detta fick jag idag av denna underbara Helene (eller vad du nu heter).
Postat av: Helene
Ger din blogg NÅGON NÅGOT längre?? 

För all del Dilba, fortsätt med dina självgodheter och kryptiska inlägg. Du har ju som vanligt hundratals läsare som är här och tycker till varje gång du öppnar munnen om dina "instinkter" och "hur rätt du har" varenda gång.. 
Det är så enkelt att ha rätt i sin egen ensamma lilla värld i en blogg som knappt läses av någon. Synpunkter om dig eller dina ord kan du aldrig ta. Bara om man håller med dig får man vara med här, ifrågasätter man något ska man visst bara gå och dö.. du som låtsas vara så kärleksfull exploderar av HAT för minsta lilla.. FEG är vad du är. 

Du är inget annat än en has-been som numera inte är annat än en ensamstående gammal arbetare till morsa. Du har ingen karriär längre. Det är därför du naglar dig fast vid din Facebooksida och den här bittra bloggen.. 

Hur många är det som läser här?? Hur många följer dina kryptoinlägg eller kommenterar?? Just det. 
I rest my case.
Svar:
Kära Helene..
Kan inte låta bli att undra vad jag har gjort dig?
Nu får du i alla fall stå för underhållningen här.
And I rest my case..
mvh
dilba

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vad ledsen jag blir!

Dels ledsen över att människor väljer att hoppa på dig... och andra bloggare... och där med starta någon form av mobbing. Men också - och kanske allra mest - ledsen över att det finns människor i det här landet som inte har något vettigare för sig och som känner så mycket hat/avundsjuka/whatever att de inte längre kan hantera den, utan måste agera. Dela med sig.



2009-12-27 @ 11:34:00
URL: http://enannandelavstockholm.se
Postat av: Sofie

Detta gör mej ganska irreterad..

Man läser ju faktiskt bloggar frivilligt?

Iallafall gör jag det. Gillar man inte bloggen - Ja, då slutar man att läsa den helt enkelt!



Jag läser den här bloggen för att jag gillar den.

2009-12-27 @ 14:27:24
Postat av: LS

Varför sprida massa anonymt hat frågar jag denna Helene. Tumma tunnor skramlar mest! Dilba sprider så mycket ljus (även om hon är rakryggad nog att stå på sig när folk går över gränsen). Så mycket ljus till sina nära och dessutom ljus till allmänheten genom sin talang - så Helene, starta en egen liten blogg där du kan förpesta din egen tillvaro och lämna D och oss andra som gillar den här bloggen ifred för guds skull..

2009-12-27 @ 16:29:25
Postat av: H

Till LS:



Varför fortsätter du då sprida anonymt hat vidare genom ditt hat-inlägg???

Skriv ett EGET inlägg då och sluta förpesta andras kommentarer här med allt ditt hat!



(och "tumma tunnor" vafan e det???)

2009-12-29 @ 16:05:09
Postat av: dilba

Kanske för att du har börjat skicka mail till dom adresser som folk har lagt ut här för att sprida ditt hat och dina ideer om mig? Vad tror du?



I fortsättningen så kommer jag inte att lägga ut dina efterblivna kommentarer. Sluta hacka på mina vänner, dom är välkomna här till skillnad mot dig.



Ang tomma tunner som skramlar mest.. betyder att den som har minst att komma med gör mest väsen av sig. Bland annat.



d

2009-12-29 @ 16:12:12
Postat av: Negarstar

Vad är det här för dåre? Helen? Va bitter.

2010-01-09 @ 12:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0