Poesitramsar vidare...

En miljard marker är det värt.
fortsätt leta gata upp och gata ner.
Så mycket smärta för mitt begär
att finna den kärlek som bara jag ser?

Så vem kan segla förutan vind?
Och vem kan ro utan åror?
Varför skiljas från vännen sin
Och varför alla dessa tårar?

Någonstans går ett svar och gror.
Ett öde har outgrundliga vägar.
Livet säger att vad du än tror..
Svaren någonn annanstans hägrar...

OK nu spårade jag ur igen.. hahahaa.. vi lägger ner här. Men delar av detta är bra och jag menade allt jag skrev i alla fall.

OVER AND OUT..

d

Kommentarer
Postat av: Johan s

Spårar ut men ack sån poesi ;O)

2009-01-05 @ 07:22:55
Postat av: dilba

o heliga tankar.. så sant så sant, som nattvardsblänke..



hahahaha



d

2009-01-05 @ 08:51:13
Postat av: Roza

du är ju faktiskt duktig :) älskar "en miljard marker är det värt".



ha det bra!

2009-01-09 @ 12:40:45
URL: http://diarynotes.blogg.se/
Postat av: Baso

Sedärja. du recyclar gammalt klassiskt och ger det en ny touch ^^

2009-01-10 @ 12:43:52
URL: http://www.Baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0