MysMåndag, MysTisdag, MysOnsdag, MysTorsdag, MysFredag, MysLördag...

Som ni redan kanske vet så har Astrid varit hos mig den här veckan.
Det har varit mycket Mys. Helt ljuvlig vecka då hon och jag har varit centrum för min världsbild helt.
Vi har inte hängt ut med andra särskilt mycket utan varit på tu man hand nästan varje kväll.
Med undantag för lek i parken och när hennes pappa har varit förbi och hängt ut lite..
Eller när jag har jobbat och hon har varit på dagis.

Här är lite bilder ifrån den gångna veckan..
Jag kommer att sakna henne den här veckan som kommer.

Visst är hon mammas tjej?... eller?







Mycket fniss och bus..







Och hög mysfaktor.. elda, dricka te och gosa..









Ja, och sen kom han också.. ni vet hennes pappa och skulle ha hennes uppmärksamhet..
SLUTA!! Hon är mammas tjej.. Märkliga brottningslekar dom har för sig och hon fnittrar och
skrattar så hon kiknar.. sluuuuutaaa pappaaahahahahaaa...






Tilt.. hon är pappas tjej också..






Okejdå, men bara på deltid.




puss

d

Kommentarer
Postat av: Frugan

Underbara bilder!! Speciellt den där du och A ser tuff-buttra ut båda två haha :-)

2009-09-15 @ 01:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0