Lååååång men härlig dag..

Jobbade hela dagen.. kände mig produktiv på förmiddagen, inte lika högenergisk på eftermiddagen.
Efter jobbet, drog jag till en studio och sjöng in en låt vi skrev för några veckor sedan. Det är en bra låt, verkligen..
men från att vara bra till angelägen att komma ut är inte ett samma sak för mig. Jag känner inte längre att jag måste släppa en låt bara för att jag tycker om den eller för att andra tycker om den heller...

Vi får se..  I morgon är det en ny sång session i en annan studio.. Samma där.. bra låt, och vi får se där också.
Jag är inte helt lätt att ha att göra med just nu när det kommer till releaser av musik. Jag jobbar fortfarande med otroligt duktiga och kompetenta själar. Men jag har mycket svårare att motivera mig själv till en utgivning.

hoppas ni har haft en bra Fredag.. för den är slut och nu börjar en Lördag..

hugs

d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0