Sommarlov.

Mitt sommarlov (semester) har gett mig så oerhört mycket. Just nu älskar jag livet.
Tror inte att jag är ensam om att haft en underbar sommar. Dom flesta jag känner är fyllda till bredden med
positiv energi och utvilade. Solbrända och nöjda. Tänk om varje sommar fick vara så här?

Jag har rekomenderat några bra böcker... dom senaste jag rekomenderade var Åsa Lindeborgs bok Mig äger Ingen och Innan döden kom med Elisabeth (minns inte hennes efternamn). Just nu läser jag en bra bok som heter Vi måste prata om Kevin som Lionel Shriver har skrivit. När jag är så utvilad att jag kan slappna av och bara läsa en bra bok, då är jag på allvar utvilad.

Det bästa av allt är att det har börjat regna ibland då och då.. heja svampen! Jag tror att det kan bli ett riktigt bra Karl Johan år (stensopp). Blodriskorna kommer nog inte förrän i slutet på september.. Vanliga kantareller kan man nog plocka redan om en dryg vecka. Blir bra det här :)

kramar
dilba

Kommentarer
Postat av: Linda

Mmm, häärligt! Jag tillhör också de där som haft en härlig sommar, fst jag har inte varit helt ledig faktiskt. Pussing!!

2010-08-02 @ 12:50:38
URL: http://sonnvik.wordpress.com
Postat av: Lina

Hej, Jag kunde inte somna, för det ösregnar och åskar utanför. Jättemysigt, men då vill jag ju hellre vara vaken ;O)

Kom på att en vän till mig för länge sedan nämnde din blogg, så därför halkade jag in här nu :O)

Jag blir så glad när jag läser att människor mår bra i livet, som du skrev "Just nu älskar jag livet". Livet är verkligen underbart. Vissa stunder är svåra, víssa lätta. Livet är fint på nåt sätt.

Jag började blogga för 3 veckor sedan.

jag är 37år och har jobbat som personlig tränare, men inser att jag nog har sadlat om.. Jag har istället insett att jag ska utveckla min mediala sida, vilket går galet fort. Därav att bloggen kom till. Många tankar, frågor och känslor. En otrolig resa. Spännande, läskig och omtumlande. Läs gärna om du vill :O) Jag vet ej hur slutdestinationen på resan äår, men själva resan känns väldigt häftig :O)



Hoppas du hittar några fina svampar när du är ute och letar ;O)



ha en fin helg,

kram Lina

2010-08-13 @ 00:45:31
URL: http://linasandligaresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0