Underbara höst..

Nu är semestern över för min del. Jobbet har dragit igång, men många är fortfarande borta och kommer inte
tillbaka förrän nästa vecka vilket kan göra det lite svårt att få tag i folk.
Min lilla tjej har åkt iväg till farmor med sin pappa och dom lever rövare och har jättekul dom där två så det är bra.

I helgen är jag löjligt sugen på att dra ut i skogen och plocka svamp, om dom så att säga har kommit, vilket är stor risk att dom inte har. Man måste nog vänta en vecka till. Bara det att jag har så svårt att hålla mig där ifrån.
Det där underbara murriga ljuset, närheten till naturen. Ljuden är behagliga.. och dofterna, ljuvligt.

Jag har fått berättat för mig att jag kommer att bli utsatt för en rolig överraskning, fråga mig inte vad.
Men ser fram emot det också.


hugs

dilba

Kommentarer
Postat av: Buddaman

Ny skiva på G eller <3

2010-08-17 @ 10:23:56
URL: http://mindawarenesstraining.blogspot.com/
Postat av: Sara

Efter en härlig sommar är hösten välkommen...

Trots en del regn och rusk, men det har ju sin charm.

Hoppas du får en bra höst och att du kommer bli rejät överaskad ;-)

2010-08-17 @ 17:45:57
URL: http://charliot.blogg.se/
Postat av: dilba

Buddaman: Njaeeäääij, men det kommer nog någon liten låt hit och dit ;)



Sara: Hoppas du får en fantastisk höst du också.

kramar

d

2010-08-24 @ 09:05:00
Postat av: Anna

Vet inte hur det riktigt är där du bor men i Växjö har det börjat bli riktigt kallt och regnigt! Bra för svamp! Ha en underbar mysig höst! Ta på extra kofta nu när det är så kallt om kvällarna!



:)

2010-09-26 @ 23:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0