Happy valentines day..

Jag får massor av virituella alla hjärtans kort på FB. Folk skickar sånt till varandra bar så där och nu redan av någon anledning. Men jag vill bara ha det från någon som verkligen går och tänker på mig mest hela dagarna. Som håller mig varmt om hjärtat. Ni vet, någon som man verkligen betyder något för. Som att säga.. du är det finaste jag vet.
Och ja, det är klart att det kan komma ifrån en vän också. Jag ger gärna bort fina saker till mina nära och mina vänner.

På Söndag den 14 de ska jag ge blommor till min lilla tjej och lite chocklad.. vi ska mumsa och mysa.
Jag vill ha kvaltetstid på alla hjärtans dag. Bara riktig kärlek duger och mys i mängder. Ser fram emot Söndag.

Vi var och spelade bowling för ett tag sen. Lättaste klotet för barn. Vi var tre ;). Skulle bara gå till baren och köpa något att dricka, kommer tillbaka och så sitter dom och han tar av och på henne olika skor för att hitta några som passar.  Nästa gång jag jag har kastat mitt klot och vänder mig till dom, så busar dom.. Hon fnittrar och retas och han skrattar. Sånt värmer en mammas hjärta. Killen vet hur man ska göra ett... med barn.. två.. för att få mamma på rygg.. den saken är säker. Snyggt jobbat.

Den här veckan har det varit mest fokus på jobb och Astrid. Tråkigt att våra bästisar till grannar ska flytta. Vi har blivit så otroligt nära så det kommer att kännas oerhört tomt. Även fast dom inte flyttar långt och allt det där.. men ändå..

hugs
d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0