Humming bird..

På senaste tiden så har gitarren åkt fram ibland. Helst lite senare på kvällen.
Jag sitter och tar ut gamla låtar och försöker komma ihåg vad fan jag skrev. Och det kommer tillbaka, men det kan ta en stund.

Ibland sitter jag mest och svär över min demens.

På Lördag åker vi till Riga med jobbet. Konferens och hang out med kollegorna. Blir nog skoj.
Dom är allt annat än wild and crazy och det passar mig bra. Är nog jag och min chef som är busungarna på bolaget.
Ja Sofia är lite hyssig hon också. Sen har vi en rolig skåning.. men han har någon form av Tauretts syndrome.

Hur som helst roligt. I morgon jobbar jag hela dagen. Sen ska jag sitta barnvakt ett par timmar åt min storasyster Dilsa. Länge sen jag träffade min gudson och jag längtar. Efter det blir det fredagsmys hemma. Lugnt med tanke på att jag åker tidigt lördag morgon.

Linda (frugan) är i vanlig ordning i högform och har små hyss och äventyr för sig. Min uppgift i äktenskapet är låta henne flyga högt, men också vara realisten känner jag. Hon är vår lilla firestarter och jag är tråkmånsen.. men vilken perfekt match. Måste bara hitta ett sätt att bortmanövrera det där hästfreaket hon har fått på halsen. ;)



hugs

d

Kommentarer
Postat av: Linda

Mohahaha, I'm gonna make you burn. Det här blir kul.

2010-02-18 @ 20:36:06
URL: http://sonnvik.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0