OS, mys, god mat och framtidsdrömmar..

Vissa kan man bara vara med. Inte så viktigt vad man gör ihop. Han är en sån.
Han lugnar mina rastlösa nerver på något märligt vis. Jag är ju en oerhört rastlös person.
Finns inget som heter friktionsfri vardag. Men jag myser av ingenting mer eller mindre när vi ses.
Kräver inte mycket. Så vi sitter där och tittar på OS, äter mat, dricker gott rött och mumlar ihop.

Pratar om sommar och längtar.. som alla andra antar jag gör hemma i sina nästen.
Två helt vanliga individer. Inga konstigheter. Precis som jag vill ha det. Inga konstiga behov eller twister som  dyker upp stup i ett. Bara OS, mys, god mat och framtidsdrömmar.

mmm..


d

Kommentarer
Postat av: jimmys girls

Shit va skumt, jag känner också en kille som inte gillar vitlök. Han är gotlänning, är blond och gillar o se på OS (sport). Fast han gillar ju inte "mörka" så det kan ju inte va Jimmy!Eller!

2010-02-19 @ 23:52:06
Postat av: dilba

Måste ju finnas fler gotlänningar som heter Jimmy som gillar OS och inte vitlök. Den här gillar mig så då är det väl inte samma ;)



dilba

2010-02-20 @ 01:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0