Hostellihatt!

I dag är jag hemma med Astrid som var sjuk några dagar förra veckan med febertoppar, host och förkylning.
Hennes pappa tyckte att det var bäst att hon var hemma idag också och jag höll med då hon fortfarande är förkyld och hostar.

Vissta tycker ju att om dom har varit feberfria några dagar så ska dom gå till dagis. Andra tycker som oss.
Att om allmäntillståndet gör att dom inte kan hänga med i verksamheten och ta den tillvara pigga och glada så ska dom stanna hemma. Jag vill att hon ska må bra på dagis, inte bara bli förvarad där.

På Onsdag så åker jag till London med jobbet. Ska bli kul och det finns gott om möjligheter för oss som bolag på den mässan vi ska gå på. Roligt när saker händer också vilket det ofta gör på mitt jobb.
Dock fick jag höra att risken för terrordåd är överhängande just nu. Experter bedömmer att det bara är en tidsfråga innan något smäller så det känns mindre kul.

Självfallet kan man inte gå och oroa sig hela tiden. Men det hade varit skönt att slippa just det precis nu när vi ska åka.

hugs

d

Kommentarer
Postat av: Wifie

Krya på lilla Astrid <3

2010-01-27 @ 18:24:26
URL: http://sonnvik.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0