Det finns en person..


Som gjort ett avtryck som jag vare sig kan eller vill vara utan.
Vad som än händer, lyfter eller faller, alltid är på min sida.
Som står rak och tydlig i alla diffusa formuleringar.
Som ger manlig den innebörd ordet saknat.
Som lyfter och bär mig hem när jag faller.
Som älskar mig med alla mina fel och brister.
Som har dom stjärnögon jag älskar att se in i.
Som är så nära hemma jag någonsin kommit.
Som vet vad som är rätt och fel och alltid följer sitt hjärta.
Som alltid gett mig den tid jag behövt.
Som aldrig har ljugit och bedragit någon.
Som delat och delar det största som hänt mig.

Ibland undrar jag varför det var så svårt att förstå.

hugs

d


Kommentarer
Postat av: Crister

Ja det är inte lätt Dilba.

Ibland står det vi vill ha precis mitt i vår väg. Så självklart och så rätt. Men ändock blickar vi förbi mot den ouppnåbara horisont... Visst är det märkligt?!



Varma Kramar

Crister

2010-05-17 @ 18:13:16
Postat av: AB

Jag sa ju det till dig...Fick ju höra det minst 1000 gånger...Om han, den perfekta killen..så kör bara! Som du brukar säga, sluta whinea!Jag håller på er..

2010-05-17 @ 23:49:55
Postat av: Janne

Jag kan ju inte göra annat än att hålla med dig om att det är konstigt att du inte sett det tidigare, du skriver ju faktiskt väldigt mycket bra om honom, för det finns ju bara en som delar det största med dig, eller hur? lycka till och ha det bäst.

2010-05-18 @ 23:41:46
Postat av: dilba

Mina herrar.. ni tänker som typiska män där!

Bara för att man tycker att någon är fantastisk så betyder det inte att man bör vara ihop. Det för mig är en helt annan sak. Precis som då är då och nu är nu..

Men vem jag är ihop med eller inte är min ensak så det behåller jag för mig själv ;)



Ha en bra dag.

kram

d

2010-05-19 @ 10:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0