Humorgalan..

Kom precis hem ifrån Humorgalan på Berns. Själva galan i sig håller en oerhört hög nivå.
Allt är genomtänkt och bra från första sekunden. Det är också effektiv och hjälper människor att
engagera sig i något oerhört viktigt och meningsfullt.

Men det som på riktigt stod ut allra mest, förutom att jag håll på att börja gråta av vissa VB (videoband),
var musiken. Herreguuud. 2 Duetter, som fick mig att inse att nu hände något musikhistoriskt.
Jag måste komma över YouTube klippen så att jag kan lyssna på det igen.


hugs
d

Kommentarer
Postat av: lana

heej heej<33 min kusin som är 7 år heter också dilba fast hon e jätte jobbig inte som du e<33 hoppas du har e bra i sommar och ändå<333

2010-06-22 @ 21:28:30
Postat av: lana

heej heej!! jag heter lana. jag har en kusin som är 7 år hon heter också dilba fast hon e jätte jobbig inte som du e<33 hoppas allt e bra med dig<33 fast jag har en fråga pratar du kurdiska? för jag gör det!!<33 hej då<3 puss puss<33

2010-06-22 @ 21:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0