Lämna mig ifred!



Detta meddelande är till Thomas.

Lämna mig ifred.
Jag vill inte maila dig personligen.
Jag har polisanmält dig som jag sa att jag skulle göra,
därför att du inte respekterar när jag har sagt att jag inte vill
ha fler meddelanden från dig mer.

Jag vill inte träffa dig IRL.
Jag vill inte att du tar min dotters namn i din mun någonsin.
Varje gång du skriver hennes namn växer ett hat ifrån min sida.
Är det, det du vill?

Jag bryr mig inte om din så kallade kod för att få bli lämnad ifred.
Du sätter inte vilkoren för vad jag ska göra och inte.

Du har hittills inte respekterat mig och vad jag känner och vill
när jag upprepat säger att jag vill att du slutar.
Jag kommer att fortsätta polisanmäla dig och se till att du blir straffad för
dina trakaserier om du fortsätter.

Jag är förälskad i en man och du och alla dina dagliga mail stör mig
i mitt liv. Detta skriver inte jag för att vara elak mot dig, jag är ingen elak
person. Jag vill bara bli lämnad ifred! Kan du vara snäll och ta in detta?
Jag har försökt säga samma sak på ett mer diplomatiskt sätt men du tar inte in det.
Du disrespekterar min vilja och tänker bara på dig själv.
Det är oerhört egoistiskt och elakt.

SLUTA NU!!! Lämna mig ifred!



dilba

Kommentarer
Postat av: Thomas Tibert

god morgon dilba.

du får gärna ringa farbror blå.

att hälsa en människa som man bryr sig extra mycket om är en fin gammal svensk tradition som jag inte tänker bryta.



jag längtar efter dig.



kram



tibbe

2010-05-09 @ 05:59:13
Postat av: Conserned citizen

Thomas: Du känner inte Dilba, vill hon vara ifred så respektera det. Enkel matematik. För din egen skull också. Vore småjobbigt om alla som oroar sig för henne var lika påträngande mot dig, eller hur?

2010-05-09 @ 16:08:03
Postat av: Stefan Sådin

Hej Dilba!

Jag blev besviken när jag inte hittade

din suveräna pokerblogg på aftonbladet.

Pokerbloggar du på någon annan sida?

2010-05-09 @ 17:55:04
Postat av: dilba



Vi har aldrig träffats du och jag och heller aldrig talats vid ens på telefon. Och så kommer det att förbli.



Tradition säger du att tvinga sig på?

Du verkar inte kunna mycket om vare sig Svenska eller Kurdiska Klan-traditioner. Hade du haft lite förstånd att dras med så hade du aldrig dragit på dig den där attityden. Du är ute på djupt vatten nu, hoppas du har flytväst.



d

2010-05-09 @ 20:39:49
Postat av: dilba

Hej Stefan.. jag kommer snart att meddela vilken sida jag kommer att flytta pokerbloggen till. Du är hjärtligt välkommen dit :)



Linda.. Tror att både Thomas och jag vet innerst inne att han vet bättre än så här.

2010-05-09 @ 23:50:02
Postat av: Physical Citizen

Tibbe gullegrisen,



Ville bara vara en vän fast du ingen förtjänar.

TÄNK bara tanken en gång att du skall inte reta upp alla Dilbas fans genom att bara vara klumpig.

TÄNK på att så många fler mystiska filurer likt dig själv det finns där ute som bara längtar efter något kreativt att göra.

TÄNK på hur himla lätt det skulle vara för dem att tja jag vet inte…skapa ett drev på ex Facebook där de uppmanar alla som faktiskt gillar Dilba på rätt sätt (Nej inte som du Thomas, det är fel.) att göra livet surt för allas vår Tibbe på alla tänkbara sätt som finns.

Jag är rädd att du då skulle förstå hur många de är som inte förstår vad du tänker utan bara agerar utan att fundera.

De som vill hämnas på dig för att du kröker ett hårstrå på vår alla ballaste Dilba fast hon aldrig skulle be om en sådan sak.

De som är en enorm pöbel av människor som älskar att inte tänka för fem öre utan bara agera vilt och känslomässigt och irrationellt och som inte alls bryr oss om att Dilba säkerligen skulle be oss låta bli för sådan är hon säkert.

Om jag var du Tibbe skrutten, så skulle jag TÄNKA på det.

Så nu tycker jag att du skall börja att TÄNKA och glida vidare i livet som om inget hänt.

Vore inte det en bra sak så säg, för just nu bekymrar jag mig för dig och vad du ger dig in i.



Kram Tibbe mannen!



/Bekymrad

2010-05-10 @ 15:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0