sommar..


Nu är den här.
Som vi har längtat och väntat.

Den här sommaren är min också. Förra kändes som att den tillhörde alla andra
eller något annat. Min var den då inte!

Den här är det! Jag ska njuta av att göra något roligt med Astrid.
Sen åker jag till Vegas (max två veckor) och kommer att blogga där ifrån också.

Vad man gör i vegas? Spelar WSOP (VM i poker).
Jag har även lite musik i backfickan som jag tänkte spela för er snart.
Hoppas ni gillar, men det kommer att dröja några månader innan det kommer ut..

hugs
d

Kommentarer
Postat av: Marcus

Ser shower (Dom olika Cirque de Soleil ska vara fantastiska samt Lance Burton's trollshow på Monte Carlo är grym), äter på goda restauranger samt åker berg-och-dalbanor (lägg eventuella glasögon i den där hinken innan avresa om du är intresserad av att ha dom kvar)

2010-05-13 @ 21:00:05
URL: http://akutpsyk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0