Hej!

Så börjar jag nästan alla mina jobbmail. Det är neutralt och det är ganska oladdat. Oftast vill jag lägga
till något trevligt eftersom jag i stort sett alltid har med supertrevliga personer att göra.
Men jag vill liksom inte klampa på, det kan bli fel i min roll som KAM. Jag vill att dom ska känna att dom kan välja och att jag inte tränger mig på. Intresant fenomen i alla fall, eller hur?

Det kommer musik nu, jag lovar. Det är inom snar framtid också. Jag har gått och ruvat på det här.
Det är viktigt att det känns rätt och fräscht. Jag har alltid var lite petig när det kommer till musiken.
Kanske inte låter så för vissa av er, men jag vill kunna leva med mina musikaliska val. Och ska jag göra pop så vill jag att det ska vara BRA pop. Ska jag göra ackustisk musik, så ska det var bra ackustiskt. Ska det var upptempo så ska det bannemej svänga där också.

Nu mer jobb etc etc ...

kram
dilba

Kommentarer
Postat av: Boppan

GRATTIS!! så mycket till ditt kommande deltagande i M E L L O ! Du kommer att vinna. Känner det på mig.

Du behöver inte "Try again" ;-)

2010-10-19 @ 22:05:20
URL: http://boppan.wordpress.com
Postat av: Daniel

Jätte kul att du äntligen är med melodifestivalen!!! =)

2010-10-20 @ 01:12:15
Postat av: Damian

Jag är så otroligt glad att du ska vara med Meldifestivalen Dilba! Vi väntade för dina ny music så länge och äntligen! Hoppas att du ska göra några signering i Stockholm i Mars. Grattis och stora lycka till!!! :)

2010-10-20 @ 07:16:03
URL: http://swedishstereo.blogspot.com/
Postat av: dilba

Hej och tack söta ni!



Det ska bli jättekul, verkligen. Rolig och stor produktion och från min sida också så kul med folkfest!



Jag skriver ganska mycket på pokerlistings.se om ni vill hänga med.



kram

dilba

2010-10-20 @ 12:02:16
Postat av: Frugan

Ja nu ska vi ha roligt och skapa tre minuter magi :)

2010-10-21 @ 23:57:46
URL: http://www.finest.se/sonnvik
Postat av: Anna

Jätteroligt att du är med i melodifestivalen! Supergrattis! Hoppas du kommer vidare till final och allt! Glöm inte att vinka stort i tv till alla dina fans som gilla din musik!

2010-11-16 @ 13:00:48
Postat av: dilba

Hej Anna och Frugan. Tack fina du.. jag hoppas att jag ska kunna bjuda på lite underhållning och hoppas du gillar nya låten och kommande skiva.



Stora kramar i höstrusket.



dilba

2010-11-16 @ 13:45:50
URL: http://pokerlistings.se
Postat av: Lina

Vad roligt du ska vara med i Melodifestivalen! Grattis :O)



Jag ser fram emot att kolla och lyssna!



Ha en fin dag,



Kram Lina

2010-12-15 @ 12:31:58
URL: http://linasandligaresa.blogg.se/
Postat av: J P

Jag vill önska dig en god jul och gott nytt år, ha det bäst :)

2010-12-23 @ 00:02:57
Postat av: Alexandra "HANSDOTTER" Neudatjina

Angående det du skrev på Desirées blogg!

HEHE man måste få vara tantig i bland. ;)

Och så gammal är du ju ändå inte! Min syster firade 30 förr någon sommar sedan. Men det märker man inte av. Varken på utseende eller beteende. Åldern är bara siffror på hur länge man levt ;)

.

Lycka till på melodifestivalen!

synd att jag inte har råd med att gå själv.. ( Dumma, fjuttiga studiebidrag.... )



I WISH YOU LUCK !! =)

2011-02-01 @ 19:40:46
URL: http://hansdotter.nu
Postat av: Erik

Hej!

Vill ge dig supermycket beröm för cooooola Try Again. Älskar den :) hoppas att du kör den live i Stockholm inom kort! Synd att det fanns två klubbiga låtar i samma deltävling, den hade förtjänat att gå vidare!

/Erik

2011-02-07 @ 11:53:43
URL: http://www.facebook.com/erikl86
Postat av: dilba

Hej och tusen Tack!!!



kramar

dilba

2011-02-07 @ 17:42:55
URL: http://pokerlistings.se
Postat av: Mathias

Älskar verkligen din låt try again. Så jävla skön. Den var bäst!!!!!!

2011-02-07 @ 20:58:27
Postat av: peter

Hej Dilba!

Du var bäst...riktigt bra låt Try Again...Älskar din röst..och en sak till...du är cool...snygg...sexig...



Peter

2011-02-12 @ 16:22:50
Postat av: Alexander

Try Again var riktigt bra! Det var en låt jag kände att jag ville återvända till efter jag hört den. Jag ska ta och lyssna in din musik, men en del låtar har jag hört sedan innan.

You & I till exempel, och den gillar jag starkt. :)

2011-02-13 @ 00:01:18
Postat av: Anna

Hej Dilba,



gillade faktiskt din låt väldigt mkt! Synd att det var så mkt kritik mot dig på aftonbladet osv. :(

Men det gick ju över så fort som nyheterna kom.

Hejar på dig Dilba! Det är ju bara att köra vidare! :D

2011-02-13 @ 18:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0