Fredagsmys.

Skönt att promenera överallt just nu. Jag får ordentligt med motion och går säkert en mil om dagen.
Det konstiga med det är att man plötsligt tycker att sånt man annars tycker är ett längre avstånd blir kortare.
 
I dag hade jag ett lunchmöte angående ett gig den 8de Juni, jag återkommer mer om det senare.
Innan det en kort stund hos frissan. Ikväll blir det lugnt med Astrid, spahetti och köttfärsås på menyn och sen Fredagsmys. När hon somnar kollar jag säkert någon bra film.
 
hugs
 
dilba

Kommentarer
Postat av: birdie

Mysigt! Puss på er

Svar: Puss på er också!
dilba

2013-05-24 @ 19:01:52
Postat av: Alexander

Ett gig? I göteborg hoppas jag!

2013-05-25 @ 12:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0