Lite mycket om ingenting.. typ.

Jag har märkt att dom har gjort om här lite, eller ursäkta mig, jättemycket rent funktionelle på blogg.se
Det gör i och för sig att det kanske tar några inlägg innan jag kommer på hur jag ska bifoga sköna bilder som jag har tagit. Enorm TILT.
 
Spelade Fredagsturren på Krukan för nöjes skull igår. Jag hann spela, typ två händer eller nåt.
Slog upp med 89 suit som för övrigt är en av mina absoluta favorithänder.
Syn bakom på knappen, omslag lilla blind. Då min hand är en sån hand jag gärna vill ha fler spelare med i så synade jag bara och knappen gjorde likaså. Dessutom så vill jag givetvis inte behöva råka ut för ett omslag igen, även om det var en djup turnering och vi började med ett stackdjup på 20k.
900 kostade det pre.
 
Jag floppar nuts direkt. 7JT, regnbåge. Eftersom den är precis allt man kan önska sig och mer därtill så vill jag försöka få in så mycket marker i stacken som det går. Någon lär ju ha träffat och dessutom så blixt-checkar small blind vilket får mig att tro att han kommer att check-raisa knappen som ser heltaggad ut. Så jag checkar bakom och mycket riktigt. Hon bettar. Han slår om, och jag tänker att det vore mycket trevligt om hon slår om igen så jag kallsynar bakom. Hon ställer in blixt. Tilt att han foldar, men så gick det till. Jag synar och hon visar upp set i sjuor. Det är typ en av dom få händer som jag verkligen inte vill se då parad bräda är så dödlig. Hon hade tur och jag hade det inte. En tia direkt på turn och så var dramatiken över. Jamenvisst. Det bästa är ändå hennes kommentar vid show-down. Nämen OJ, jag trodde aldrig du hade stege, det tänkte jag inte alls på.
Jag tänker tyst för mig själv (nämen stumperumpan det förväntade jag mig inte heller och spelade därför som jag gjorde), är det någon som har en goodie-bag att ge henne btw?
 
Jag svarade dock.
 
- Nej, jag vet och det var ju precis det som var meningen...
 
I övrigt kollade jag på en riktigt rubbad film i dag. My name is Dina. Duktiga skådespelare, brutala sexscener och totalskruvad handling på ett mycket underhållande sätt. Rekommenderas om ni känner er i mental balans annars hoppa 4 Fuck Sake.
 
hugs
 
dilba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0